Тема: 3акріплення
випадків ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, якщо частка містить нулі.
Ускладнені задачі на зведення до одиниці.
Мета: Вчити учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел, а одноцифрові
у випадку коли частка містить всередині нуль. Закріплювати вміння розв'язувати
задачі та знаходити значення виразів;
розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, вміння аналізувати; виховувати,
прагнення до пізнання, самоаналіз, самоконтроль, бажання та інтерес до
вивчення математики.
Тип уроку:
комбінований
Обладнання:
ілюстрації Єгипту, картки для диференційованої роботи, картки для усних
обчислень, схеми задач, піраміди.
Хід
уроку
I.
Організіиія класу
І сувора, й
солов’їна
математики країна
Вмій лиш спритно
додавати,
множити і
віднімати.
Вмій кмітлива все
збагнути,
щоб розумним дуже
бути.
Тож і ми часу не
гаєм
наш урок розпочинаємо.
ІІІ. Оголошення теми, мотивація навчальної діяльності:
- Отже, ви вже мабуть здогадались, що на цьому уроці ми здійснимо уявну подорож до чудової,
сонячної країни, яка знаходиться на берегах річки Ніл. Це Єгипет. Надзвичайна,
таємнича країна з багатою культурно-історичною спадщиною (тобто надбанням)
- Доповідь про цю країну приготував наш кореспондент - Химишинець Гіта.
Розповідь кореспондента
Єгипет (показує на карті) таємничий, загадковий. Улюблена земля, як
називали його мешканці. У долині Нілу водяться чудернацькі птахи, крокодили,
бегемоти, багато риби. На берегах Нілу розкинулись гаї акацій і пальми.
У Стародавньому
Єгипті водилися слони,жирафи,а у пустелі лунало грізне рикання лева (показ ілюстрацій)
-У дельті Нілу
росло багато очерет у, папірусу.
Його Єгиптяни використовували для письма (показ зразка, малюнок)
Єгипетське письмо називалось ієрогліфами.
- Ви уявили себе
на берегах Нілу у Стародавньому Єгипті. Саме в Єгипті було винайдено перші
цифри. Єгиптяни мали прекрасні знання з математики. А свої знання і вміння;
виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, вміння розв'язувати
задачі і рівняння ми покажемо під час подорожі, (напис на дошці)
- Писати на
папірусі вміла не кожна людина, але та, яка вміла займала високу посаду писаря
і була шанованою людиною.
-
Ми теж вміємо красиво писати.
покажемо це під час хвилинки каліграфії.
-
А яку цифру будемо
писати, зараз дізнаєтесь .
-
Що спільного у кольорах веселки,
днях тижня, нотах, чудес світу? (їх 7)
(7 ∙ 7 – 7) : 7 = 6
Поставити знаки дій і дужки
так, щоб рівність
була правильна
Напишіть до
кінця рядка відповіді
до таблиці множення
на 7.
(Викачати з сервера)
|